2006-02-28 23:54:34太陽豬

>

二00六年二月二十八日 星期二

<<火柴人的故事>>

在黑喑年代有一個巫師的徒弟, 因為無聊玩火而焚毀了巫師的堡壘, 巫師為了懲罰他, 將他變做火柴人, 由五支巨大的火柴構成他的頭和四肢。但悲劇在於他仍可擁有思想和感情…

  過了大約一百年, 火柴人遇上美麗的公主, 公主途經森林時, 遇到大風雪而迷失了路, 幸得火柴人把她救援, 帶她到山洞避雪。火柴人對公主一見鍾情, 但公主並不喜歡他。火柴人為得公主的歡心, 知道她感到寒冷, 便甘心燃點那對用火柴造的腿來供應溫暖。

  腿被燒毀了, 但公主還未等到兵士來拯救自己, 她決定利用火柴人的雙手再一次取得溫暖, 對火柴人說出綿綿情話, 希望他能為愛情犧牲多一趟, 焚燒他雙手。公主奸計得逞, 現在火柴人只剩下頭和身。

  不過外表美麗內裡自私的公主卻未受感化, 仍然想繼續得到溫暖, 她要求火柴人獻出剩餘的一枝火柴, 亦即是他的頭和身, 火柴人知道這樣做會同是把生命終結, 但他仍然願意為公主做一切的事, 只要公主感到快樂。

  「擦」一聲, 火柴人把頭燃著了, 他對公主說那段最後的對話:「既然命運把我變成火柴人, 我寧願為愛情轟轟烈烈的自焚, 直至死亡, 總好比再悶活多一百年有意思。雖然我知你在利用我對你的愛, 但我甘心給妳利用。」

  最後公主真的被感動。因為公主身邊沒有水源, 她想用淚水救熄火柴人身上的猛火, 但這女人一向鐵心得連眼淚也不流, 己經忘記了怎樣哭, 到第一滴眼淚流出來時, 火柴人己經變成一堆黑炭, 太遲了

  而巫師永遠譏笑火柴人的衝動, 原來火柴人身上的咒語只有效一個世紀, 如果他可多等一天就可以變回真人…

--------------------

  人就係咁, 好多時都會因為一時既感覺而去忘掉自己, 好多人都話愛情盲目, 如果真係愛一個人可以無私地為對方付出, 這點絕對認同, 不過與此同時, 對方究竟係咪接受到你為佢所付出既一切呢??

  就好似故事入面既火柴人雖然為公主付出自己整個人, 但公主本身都冇打算接受火柴人, 火柴人咁樣自焚, 只會令公主覺得內咎而終身難過, 如果火柴人話真心係鍾意公主, 咁佢究竟有冇諗過佢死之前講既一段對話, 會對公主造成咁樣既一個影響呢??

  其實兩個人一齊, 又或者鍾意一個人, 為對方付出是必須的, 但係如果做得太刻意太造作, 令人感到你刻意咁去討好一個人, 從而令到自己完全迷失自我既話, 就只會令對方覺得你係因為想佢都鍾意你先咁對佢, 而唔係真心對佢好呢!! 所以被愛都係一種負擔, 最後又只得一個字.......煩........

因為每一個人負出了都總會想有回報有收穫, 但是都對方不可以負得起你想要的, 又係只得一個字......煩......