2008-09-18 23:30:30比比

**北海道的第四天-1598**

27-8-1598

今早開始落住毛毛雨, 就係咁......小樽運河只留一回兒就急急返車啦!!
(掃興)~~

然後前往參觀水晶音樂城, 望左一陣就急急腳想搵diy music box地方, 新地方唔係音樂城入面, 係另外一邊, 終於搵到, 但係入到去又無心想diy....唔知呀, 或者唔知整咩好, 而且又無想要既music, 最後去買個hello bb算啦!!
九秒九睇完music box之後, 快快去搵cafe shop, 因為我想要hello bb杯.....望住班團友靜靜咁座係度傾計, 飲coffer, 食cake, 而我地? 就趕趕趕....事關我地仲有行程要去, 就係食6層ice-cream, 同埋去睇玻璃餐具....(我既最愛)~~ 最後望完一間又一間, 終於買左個高貴既醬油樽....(無錯)幾敗家, 幾百蚊買埋d咁既小玩意..........但係我真係好鍾意呀!! ^^
之後出發去參觀白之戀人朱古力趣緻城.......感覺幾得意, 因為除左見到點整白之戀人之外, 仲有店主既收藏品, 相比我收藏既野, 真係小毛見大毛....唔知將來會唔會有間自己收藏品既城堡呢??

逛完一輪, 終於出發去狸小路, 先去一間土產店買手信, (無錯)團友全程唔見我地, 因為我地係頭一派用左唔駛5mins就掃完一箱零食, 埋單走人既一對, 因為我要搵jill同埋豆豆呀~~

比導遊呃左, 佢無理到豆豆既address, 以為我買beam boy, 話好近好近, 最後問番d日本人, 先係咁指......指.......指...到去JR, 勁遠呀!! 算啦.....都有收獲, 雖則款式唔多, 但係搵左咁耐, 點都要買番d野.....個心先會安樂........

就係咁..老公non-stop咁陪我行左4多小時........佢成個散哂.........二隻手拎滿哂野...............哈!!

今日係我最快樂的一天, 因為可以擁有你們.......(我既戰利品)~~ 係全團最勁果個呀!! 連小妹妹都忍唔住行埋來問, 姐姐......你買左好多野呀? 係唔係買齊哂啦?? 呵............
夜晚去食燒烤, 當然係自費加料既時候啦!! 我們試左鮑魚跳舞....(其實都幾殘忍架).....真係活生生見佢燒熟..............但係對於人類來講, 依d咪叫新鮮囉..............
仲有上次東京就試神戶牛, 今次試貴一級既松阪牛, 真係煮到welldone都無問題, 但係好唔好食呀? 唔知呀........咩都試下, 而且食完仲有番張cert. 幾攪野.................

買完, 食飽飽, 返酒店就係最慘既時候, 拾野啦!! 聽日要返香港啦...今日認真咁pack野.............>.< 不過算啦...都買左咁多野..........唸番起就幾多野拾都唔怕......hee
carmanababy 2008-09-19 11:31:46

你唔影下你d戰利品?