2006-05-11 06:20:11ㄏ貓

SPECIAL MUM !! SPECIAL DAUGHTER !!

TO MY SPECIAL DAUGHTERS

I RECEIVED A SPECIAL MUM CARD FROM MY SPECIAL DAUGHTER
I REMEMBER THE DAYS WHEN WE MET IN EVERY CONER OF THE WORLD
I ENJOYED THE WAY YOU CALL ME "YES!! MUM!!" "OKAY! MUM!"
I MISS THE TIME WE WERE SPEND AT EVERY GATHERING
I AM HAPPY TO SEE YOUR EMAIL TO SAY "HI LYNN MUM....."

DURING THIS SPECIAL WEEK
DURING THIS CARNATION WEEK
I RECEIVE A SPECIAL MUM CARD FROM MY SPECIAL DAUGHTER
I MISS THOSE SPECIAL TIME WE SPEND WITH MY SPECIAL DAUGHTERS

我收到了一張特別的母親卡
一張來自我特別的女兒的母親卡
在我的人生旅途中曾經遇到許多如師如友之人
自己也曾在許多的不同場合及團體裡
發現到許多特別的母親也曾被稱為特別的母親
尤其是當公差時與各國同事相處時
總被稱呼一聲 LYNN MUM
這母親的稱呼純然與年齡無關
細細想來或許與黑貓的雞婆性及搞笑風格有關
因此也與世界各地不同國家的同事
產生了一些特別不同的情誼
那種如友如子的掛念及思念
在這個特別的日子裡
收到的第一張母親卡來自於我的特別的女兒
這份特別讓我覺得特別的溫馨與感動
在此祝福我所有的母親朋友及特別的女兒們
母親節快樂~~~~~



黑貓 2006-05-11 10:46:37

Dear Linda,

I know you should be here and this is for you - my special daughter.. Happy Holidays !!

Mum

Happy Mother Day 2006-05-11 10:35:57

Morning Mum,

I also thought of our old days when I was little girl. It’s pure of happiness, friendship. Today, I grow up, I still smile when I look back to our old days.

Thank you, mum. To make me smile this morning.

Linda