2003-09-06 16:41:45貓琪‧玩具

台灣遊記DAY3

第三天:
早餐(飯店) -> 故宮博物院 -> 山地傳統民族特產推廣中心-> 午餐(正宗台灣風情小吃) -> 圓山大飯店(加送) -> 貔貅展覽館 -> 忠烈祠 -> 陽明山硫礦谷火山口泉眼奇觀 -> 北投水都溫泉會館 -> 士林夜市 -> 自費晚餐 -> 飯店 -> (自由活動時間)士林夜市

7:30 起身...chisin架...之前行左成日...訓完等於冇
   訓咁滯!
   每朝都係食個d早餐,因為三晚都係住同一間飯店~
   要上車出發啦...突然間肚痛呀~

8:30 上車...第一站係~故宮博物院~
   我好期待睇呢d咁既野~因為我冇乜文化氣息...所以想
   見識多d~!
   故宮博物院有 1.展覽大樓 2.行政大樓 3.至善園 4.圖書文獻
   大樓 5.張大千紀念館
   又係好似中正紀念堂咁淨係行D最悶既地方-展覽大樓,又
   唔俾多d時間行埋其他地方
   好似~至善園~同~圖書文獻大樓~我就好想去~!
   係個度都見到d好野既,有玉燒肉,玉白菜,玉白苦
   瓜...全部手工都非常精細架...超勁!
   中國人真係超勁~!

11:00 趕到死...又去第二站~山地傳統民族特產推廣中心~
   以為去睇下山地姑娘tim,點知,原來係睇皇子..超靚
   仔架~!
   唉..傻啦..邊有咁大隻蛤蚧隨街走跳架?..
   入到去,又係要聽lecture,今次既既題目係”野生赤靈芝”
   wah...知唔知幾錢? 四兩賣港幣千五大元? 大佬,我學生冇
   錢架..
   但佢話唔緊要..可以拎走d貨..返到香港再入錢比佢
   地都得
   wah...我呢d咁既孝順女,冇理由唔買番去啦..
   唉..唯有搵工還債
   係個度,我只係落左二百蚊訂就拎左d貨走,冇唔使寫欠
   單o忝~
   大家只係講個”信”字~!好~

12:30 好..俾人琑完買野...就係時候食飯囉~!
   呢餐叫正宗台灣風情小吃~有咩咁風情呢?講你知你都會
   話”唔係呀嘛?”
   有割包,芋頭稞,雞卷,新竹米粉,肉粽,冬瓜湯...
   咁樣
   不過原來割包好好食架~成個銀包咁!!要夾住d野食架,好
   過癮
   首先,搽d花生碎上去,跟住擺塊梅菜扣肉,
   然後再加我好鍾意既鹹酸菜,最後可以倒d特製豉
   油...
   嘩..咬落去...香香既花生味,又軟又硬既扣肉,
   又酸又鹹既味道,加埋個包既質感,唔太”臨”又唔太硬...
   好好味呀~!
   而呢個芋頭稞就唔得,成口粉,都唔係芋頭黎既
   個雞卷個味就幾特別,不過唔係特別好味
   最後個新竹米粉,肉粽,冬瓜湯都唔岩我口味,米粉同冬
   瓜湯都太淡冇乜味,肉粽甜既..eee...

2:00 食飽飽...唔知點解導遊咁好,加送行程去~圓山大飯
   店~參觀
   話明加Å,時間就冇乜架啦,不過照殺~!
   ~圓山大飯店~係我黎左台灣咁耐最鍾意既地方~!
   個度每一間房d傢私都係用木做,仲有音樂表演係用中樂
   個大堂好似皇宮咁架(中國個隻),好似皇帝上朝咁~!好大
   好靚!
   行左唔夠半個鐘就要走啦...唔夠喉~!

3:00 去完d咁正既地方,又要去聽lecture啦~
   呢一站係~貔貅展覽館~
   不嬲呢d玄學野我都好有興趣,
   但係佢sale俾我地陀o係身個d吉祥物一隻成八百幾
   蚊...
   點買呀?我又唔係闊太~!有錢就話o者...

4:00 夠鐘去~忠烈祠~睇憲兵換更
   佢地超慘架,每個鐘頭先可以換一次更
   當更站崗個時唔可以郁,唔可以笑,唔可以講野,連抹汗
   都唔得~
   仲要日曬雨淋...冇得休息,如果笑左出黎會俾人罰~
   所以都有d好賤既人搞d憲兵,引佢笑...
   你話幾慘?!

5:00 上山去北投浸溫泉囉~
   而途經北投溫泉時,就順便去埋~陽明山硫礦谷火山口泉
   眼~
   個度有d地方仲有煙出架,但係好臭架個度...臭過廁
   所..
   而北投溫泉都係有硫黃,不過就冇哂d臭味~!
   不過原來溫泉唔係想像中咁,跟本熱到冇辦法浸落去
   我淨係可以浸d冇咁熱...但咁就冇咁好玩~!
   見到d大人浸完好似熟左咁...真係好恐怖~! (我唔係大
   人咩?)
   不過整體呢講都幾好玩!~

7:00 浸完成個人都好~又肚餓~!
   所以就去士林夜市食野啦...
   不過士林夜市超大,但淨係俾一個半鐘都唔知點行...
   大又大過西門町,但俾d時間就少過行西門町
   ,真係有病~!
   冇辦法,之前個日買左d野仲未擺返上飯店,所以一定要
   跟大隊返去~
   係個度我食左好多野,尤其最後一晚夜市,我點可以㎡左
   呢個夜市呀
   個度有個類似大排檔既東西,入面超熱,超焗,不過好有
   食野feel~
   我地係個度試左好多野,有蚵仔煎、排骨湯、大餅包小
   餅、苦瓜汁、炸雪糕、鴨舌、官財板
   不過太少時間啦...都未行到街就要走啦~

9:00 返飯店啦...
   雖然好,到死咁滯...
   

10:30 執下野,攤抖下之後都係決定出番士林夜市
   冇辦法,冇理由咁㎡~!
   行多三個鐘,都未行得哂~
   好彩搵到辛發亨食牛奶冰~超難搵呀間野~
   好呀~!!!

2:30 再番飯店~
   冇morning call,因為DAY4係自由活動~

[後記:好好玩,但好,圓山大飯店係我最鍾意既地方,最後一晚夜市,我發癲啦~]

上一篇:台灣遊記DAY2

下一篇:台灣遊記DAY4