2003-09-07 18:15:17貓琪‧玩具

台灣遊記DAY4

第四天:
早餐(飯店) -> (自由活動時間)龍山寺 -> (自由活動時間)西門町 -> (自由活動時間)P.S.BuBu -> (自由活動時間)台北科技大學 -> (自由活動時間)電腦電子城 -> (自由活動時間)自費午餐 -> 飯店 -> 中正機場 -> 赤躹角機場 -> 回家

9:00 最後一日係自由活動,所以9點先起身(9:30冇早餐食
   嘛..唔係都訓耐D呀)
   我呢D少女們當然深受F4既流星花園影響o架啦~
   有自由活動仲唔去佢地去過既地方咩?!@
   食食下早餐唔知點解已經10:30..

10:30 由飯店出發~第一站就係~龍山寺~
   龍山寺係咩地方?就係杉菜媽媽幫道明寺求平安符的地方
   我呢個八婆仔點會放過呢個機會?我去到都求鰦幾道符~
   由於我不嬲都好尊重佛門重地同神靈,所以冇係個度影相
   入面好多人,平日都咁多人,可想而知台灣人係幾咁相信
   神佛~
   其實香港佛教同道教分得好清楚,但龍山寺就唔係,又有
   佛又有神
   不過我覺得冇所謂既,冇乜抵觸,大家都係導人向善就冇
   所謂啦~!

11:45 去多轉西門町..買手信o者~~~~~
   趕時間,買完即走..

12:00 比原定時間遲鰦啦,因為第二話既~P.S.BuBu~係十二點開
   門~
   P.S.BuBu亦都o係流星花園出現過,就係當時杉菜同道明
   寺坐係粉紅色既MiniCooper入面食雪糕既地方
   想坐唯一一架完整粉紅色既MiniCooper,如果唔係早到,
   就一定要訂位
   但係要訂位就一定要每人最低消費港幣$120先得..
   唉..食午飯冇理由食都咁貴卦?都係唔訂,博一博啦~
   之前其實打過去PSBuBu想訂位..其間得知原來餐廳裡
   面唔可以影相,淨係可以一張䒷影一張相,所以一直都好
   擔心!
   擔心坐唔坐到車仔,又擔心可唔可以影到張靚相~
   不過流星花園太大吸引力啦~所以唔理啦!!!!
   P.S.BuBu裡面有4架車,得一架粉紅色Mini係成架完整上,其
   餘3架係ṃ開鰦得番一半
   12:30去到啦~..eee..俾人坐鰦啦~~~我地淨係坐到粉
   藍色mini咋~
   雖然有4架車係裡面,原來入到去發覺係一間好細既餐
   廳,係電視睇都唔係咁細..
   原本諗住係個度食Lunch,但諗起我地仲未試過台灣牛
   肉麵,所以就打算係PSBUBU飲野算數~
   嘩..打開個menu..D野一D都唔平~~~不過我都覺得
   抵,入黎PSBuBu都係食格局同流星花園o者~!!
   我地叫鰦唔知咩草莓Paradise,加州熱浪,同Coconut
   Chocolate~
   一杯野差唔到等成十分鐘,叫鰦三杯野,就差唔多等鰦半
   個鍾,超慢~!
   唔緊要呀..橫掂俾鰦咁多$,咪坐耐D囉~
   仲有,可以進行偷拍行動,嘩哈哈哈哈哈哈~~~~~
   超過癮!!!
   D野都到齊啦..嘩..好難飲呀~四十幾蚊杯咁既
   野..回水呀~~~~~~
   原來杯杯都咁難飲..唔怪知D人唔飲野,淨係食野~

1:30 走人lu..PSBuBu離捷運站好遠..去個時搭的士..所
   以走個時就試下搭公車~
   呢一站係電腦電子城,不過咁飱得咁蹺,經過北科,所以
   影番幾張相~
   電腦電子城就好似黃金同信和混合體咁
   裡面有電腦野啦,有二手書,有正版vcd,又有A片~~~
   其實仲未行得完,不過時間緊迫冇計~
   行到3點要去醫肚,終於搵到最後要搵既牛肉麵啦~~~
   好味,不過污糟鰦D~~!!!

3:30 要4:00趕返去飯店集合啦

4:00 好~!咁耐以黎最準時既一次~哈哈~~~~

5:15 唉,到鰦機場lu~~~~唔捨得呀

7:50 登機

9:30 返到香港赤躹角機場

10:30 見到Edison~~~好開心呀~~~

00:00 home~SWEETHOME~

[後記:雖然唔係度度地方都咁滿意,就算盪失鰦路我都覺得好開心,好好玩,好Free,好有旅行Feel!可能係第一次自己去旅行卦?!同埋覺得自己好似大過鰦咁,好想快D去第2度地方玩呀~~!]

上一篇:台灣遊記DAY3

下一篇:出發啦~