2003-08-15 03:41:23貓琪‧玩具

2003/8/14-DavidTaoSoulPowerTour

嘩~
好精彩的Concert呀~
沒有用任何舞蹈也可能表達到這樣的熱情
HIGH的程度簡直比得上張惠妹第一次既香港演唱會呀~
過左一半...我已經冇左把聲....
HIGH呀~~

除左Tesion同Eason做嘉賓之外
仲有胡彥斌坐係我後面陪我睇演唱會
仲有仲有..見到肥肥同鄭欣宜..鄭希怡都見到,不過好遠..哈哈
最蹨心冇帶相機呀~~~~~~~~~~~~
嗚嗚........
不過我都好威呀...得我有佢既燈牌咋~~~
嘩哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈!!!


演唱會中有個驚喜
估唔到陶吉吉唔係用樣搵食都施展軲功
又攬又錫...
又有人到潤唇膏,又有人到結他Pick
我都想要呀~~~~~~~~~~~~~
抱抱阿David~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

至於音樂上面真係做得非常之好呀
佢d Band友好勁呀~~~
呢次既Live我好滿意呀~~~
臨完場唱DEAR GOD個時..好感動呀...
記得David講過佢個人唔易喊架...
仲有David係香港拍個d film...really touching...
Everybody Can Feel Love Because Of His Music...
Really Fantastic ar~~~~~~~
真係好正.....
That’s what the music should be!!!!!