2008-10-16 20:09:34﹑小 飛 ﹡♥

[★] 決定了 *









 

            噢 ,,,
            終於決定了 ,,,
            畢旅要辦 ,,,
            我們都鬆了壹口氣 ,,,
            這樣大家可以睡在同壹間欸 ,,,
            很開心的事 ,,,
            可以壹次買個爽 ,,,





            詩雅很矛盾欸 ,,,
            想跟我們去台北 ,,,
            可是沒人帶 ,,,
            雅惠說他也想去那買 ,,,
            地點是個秘密 ,,,
            米奇也可能會 ,,,
            阿嬤也說要 ,,,
            ㄚ泰要上班她自己會解決 ,,,
            



            還有ˊˋ
            每次上教保實習 ,,,
            我的鉛筆盒都會不見ˊˋ
            這次很厲害 ,,,
            在電視上 ,,,
            好樣的ㄚ ,,,
            米奇ˊˋ 雅惠ˊˋ
            還把我的書包跟詩雅調換 ,,,
            我的筆也在詩雅鉛筆盒裡 ,,,
            又要重演上次那個 ,,,
            我的好朋友竟然是偷我筆的人 ,,,
            是吧 ,,,
            笑ˊˋ
            米奇 , 雅惠 ,,, 你們越來越壞了欸 ,,,
            噢 ,,,
            還有詩雅掛書包的吊飾也不見了 ,,,
            壹定是米奇稿的鬼 ,,,
            笑ˊˋ 難得這次詩雅也會被捉弄 ,,,
            明天又要做點心 ,,,
            真不想 ,,,
            一定會叫沈先生做的ˊˋ
            


            今天時間過很慢欸 ,,,
            累死我了 ,,,
            還有老兄 ,,,
            你嘛幫幫忙 ,,,
            你的信很無聊欸 ,,,
            就6個字?



            糖果妹:
           
                  愛吃糖



            就這樣而已 ,,,
            很傻眼欸 ,,,
            要寫要寫有意義的事知道嘛 ,,,



 

            小賢妹說要買糖果給我吃?
            那還得了 ,,,
            我也說過了ㄚ ,,,
            我不吃別人買的ˊˋ
            那多怪錒 ,,,
            我要跟我很要好的 ,,,
            你是男人欸 ,,,
            這怎好意思 ,,,
            老兄那還可以商量 =ˇ=
            



 
            今天有看到G ,,,
            可是呢 ,,,
            他有看到?          
            



            很期待明天的數學成績 ,,,
            摁 ‵ 只剩數學跟家政 ﹡
            就這樣吧 ,,,
            等等在跟詩雅討論她衣服的事 ,,,
 





                完﹡