2008-05-09 23:36:16Mia ♥

半努力。半放棄。

今日老公明明話整早餐.
點知又無左一回事了

我想5提佢’ 睇下佢會點!

日日刀係咁上堂" 無特別’

上某d堂刀係5想聽書咁啦=0= 哈哈!

放學老公陪左我返屋企就走左啦,因為佢去左睇車ar!’’

同舒雅心心1齊整化學and會話"

班長等得不耐煩’ 心心同佢1齊走左lu
我同舒雅整埋d手尾咁啦
之後佢就走左我就沖良上網啦

晚上食pizza hut
其實刀5係好好食. 好’滯" =-=

之後睇完銀樓金粉就同老公玩聖光"

星期六佢又話要去打機wor
一聽到就5想心想發佢脾氣嫁啦!
不過我同自己講.
佢去玩姐. 我刀可以去玩又或者做下其他野嫁ma

一諗到佢同我出去又打機晚上又打機就好火’
但係我又同自己講"

超’ 我可以同佢去我想去ge地方 去邊到刀得’
到我想去打機先去lor
佢話想!? 我咪話你晚上刀有得打啦
haha’’ 係咪好勁le=v=v
個心開心左好多wor!
加油ar’

天日要默生字’
仲要測電腦’

天日搵心心溫代數,物理,化學’
ha 努力ar mia mia’

上一篇:游泳課。

下一篇:意想不到!