2008-05-12 06:52:05Mia ♥

意想不到!

.. 雖然過左了,但係刀祝我可愛媽咪母親節快樂"
一年比一年靚女-3-" yo’健康大過天!

送左個地圖散子包比媽咪. 無計啦.
你個女我未有經濟能力ar -,-
用黎襯返家姐送比你個地圖代and銀包啦!
哈哈^^"

母親節朝早10半起身...拿拿林洗頭同媽咪家姐出去
飲茶ar>v<"
哈哈! 等左一般耐啦!
之後就去左三盞燈睇3睇野啦!
ya.
買左2條褲 and幾件3..好開心ar!
其實同屋企人咁出下街刀好開心.
我真係5想日日對住同一個人.
而e個人.. 仲係要咁樣..

好啦. 睇到6點幾就返屋企.
家姐買左cake>
食左整左d野=0=
好煩le!我刀5想嫁><"
之後落左樓下六棉食飯’
食完返屋企lu!

之後諗住玩電腦嫁啦!
點知比我家姐玩近wor!
我咪幫隻鼠b洗屋企lor>v<
佢地不知幾happy ar!
我見到佢地刀好happy le!

之後就上網. 諗住玩陣訓點知到e+
7點刀黎近我刀未仲訓ar.
今日仲要出去搵心心溫代數.
下星期好多野測.真係5知點算.
我個心. 刀好5想溫ar>"< 唉’
仲要汁汁個房.
唉. 日汁夜汁刀係咁q亂=0=
真係陰公到死ar!

我5知我仲會5會同你1齊’
但係好5想再過早幾個星期咁ge生活.
.. 我不認為你能給我不一樣的生活.
因為你, 已改變.

改變你不如改變自己
不能改變自己不如離開你


接受不能改變的事實
改能我能改變的事情"

是你令我心淡’
我曾經真的很愛很愛你
一次又一次, 我想放手
反正你也不會挽留

一個人的生活
也許會比較悶
但不代表會不精彩
不代表會不充實

我相信
我一定能給自己一個更充實更精彩的生活

或許今天要講再見
但還是謝謝你對我曾經的好
我真係很感謝你


或者許今天沒完結
但我肯定我的要求會比之前高
因為我再也接受不了這樣子的你
接受不了.. 很難受!