2008-05-08 22:54:51Mia ♥

游泳課。

今日朝早整早餐食! so good!

盡快把芝士食灑佢>"<"

今日上游水堂"
無奈刀爆"

因為d水好濁’~
同埋d水好淺.. 好5習慣ar!

仲有好重要係我地班某d人lor!
其實我覺得佢地真係好衰格lor!

同埋學校個衰wc’
沖良勁搞笑.. 無奈爆!

講真’ 個班無左你! 我諗happy好多lor!


上堂刀想訓.. 無心機聽la
物理化學全部5識
代數刀話好少少. 有聽過le!
今日複習堂’ 一樣有聽書抄筆記!

放學要同miss登分!
其實有d 5開心ar
因為大香成日覺得我ans好多問題’ 加好多分.
我想講5係lor..
如果佢地d人係5想答ge’
why又要抽佢地起身ans wor!
再之~ 佢地d ans刀係抄返黎lor.
好無奈’ 今日自己做灑’ 又比佢地抄左黎ans lor

唉 ~ 做人要大方d 掛!
只係覺得有d人真係好扮野!
我好憎有幾個人..
反而走左歌d人. 我5係好想佢地走lor!

想努力讀書ge. 就黎係到啦!
5想讀歌d. 5該你地死埋一邊.
上堂5聽書刀5好嘈到人地ar!
賤格!

講真ar’ 我5聽書刀5會咁嘈到人地啦
口水多過柴’’
你真係好黑人憎lor
仲要扮灑靚女咁’
你估你真係好靚咩?
真係5知你條仔中2你d乜野lor!

超不滿意. 你講野態度何其衰!
細個miss話字可以反映出一個人’
點知你~? 我睇黎你係好另類ge一個人lor!