2008-05-07 23:51:48Mia ♥

賀。考車成功。

今日老公考車
成日刀無返學ar’

搞到自己一個返學放學le!
不過佢刀好叻仔~
考左啦^^~ pass左啦>v<
天公做美.. 好天氣!!

放學自己返屋企~
沖良等老公黎同我1齊出去~
去左行街街..
簡5岩3 ar. 好太肥了!

之後睇頸連.. 件件刀5岩心水咁ar!
e d野5可以急ge!

之後簡左件禮物比mama
不過仲未買. 因為睇得1間
我同老公刀好累咁~
so刀無再睇啦!

買左個風扇仔
同埋一塊stitch’s 鏡!
係毛毛狀的^^~

諗住買stitch’s mon貼嫁!
但係水坑美歌頭我刀搵5到!
諗過星期六or 星期日歌d
先去曲奇睇下啦!

大出血了!要買母親節禮物比mama"
不過絕對不心軟le!

因為係送比我偉大的mama ma!
希望佢會喜歡我簡ge禮物啦!~

上一篇:累。

下一篇:游泳課。