2007-05-15 15:56:42CoCo Chanel

春夏新裝新心情

I Dream of Spring™ Barbie® Doll
2006
Silver Label™
Dream Seasons™ Collection
Product Code: J0935

The cold, dark days of winter give way to warmer breezes. Violets, irises, and snowdrops peek out from beneath the last melting blankets of snow. New life and love is everywhere! This fresh, flowery world should be cherished throughout the year and is reflected in this glorious fantasy.

Designed by Sharon Zuckerman, I Dream of Spring™ Barbie® doll celebrates the glory of the season in a floral printed, crinkle chiffon gown with white charmeuse lining!


這是我的第一隻芭比娃娃
春之頌芭比I Dream of Spring Barbie
收藏型的silver label,世界限量..
接下來,
我還會買下更多隻美麗的芭比..
希望她可以幫我帶來更好的運氣,
慶祝工作機會持續增加中..
六位數月薪繼續加碼!

希望,
擁有更多可以買芭比娃娃的大洋..
希望,
坐擁更多穩定的補習班搖籃,
那麼我的雞蛋就到處都是了!
希望,
我的fans持續增加,
他們也都能因為我的努力考出好成績,
然後再幫我介紹更多工作機會..
再幫我宣傳reputation...





希望,
再來我自己當芭比娃娃,
穿漂亮的婚紗禮服,
狂拍寫真集!


加油..
再繼續賺買下一隻芭比娃娃的薪水吧!
預告,
to be continued...






上一篇:Enchanted Mermaid Barbie Doll

下一篇:Gypsy Girl