2013-06-23 06:45:50燕仔

Pierre Herme. J'adore




係連續成個禮拜都要番學超累既情況下,

今日終於可以鬆一口氣,

但尋日收到學校既實習指引,真係要求法文能力,

如果法文唔好, 真係想實習都難........點算~即刻拎本書出黎讀下~

朝早就係洗衫同讀書中渡過, 當然要再研究下D地圖~費事下午行錯路~

計劃定下午要去Pierre Herme & 巴黎鐵塔~

食完中午搞東搞西終於三點出門口, 輕快地行走~

沿住學校附近既Rue de Vaiguard, 一直往前行,  經過一兩個地鐵站, 差不多就見到喇~

YEAH~好興奮! 入到去先周圍行個圈, 當然我一早已有心水cake~就係Isaphan,

即係玫瑰馬卡龍加荔枝果肉奶油餡with覆盆子~

蛋糕既價錢都唔平架~一件大概都要5.9歐以上, 我買呢件都要6.9歐~

但係蛋糕真係好捨得花錢~HEA~

接著仲問可唔可以影相, 因為聽聞店內係禁止拍照既, 店員尷尬地話俾我拍兩張喇~

有QUOTA之下即刻好緊張地拍兩張, 都係拍蛋糕櫃既~

接著付款時又食左塊巧克力~GREAT!

再係門口拍兩張就閃喇~

拎住Pierre Herme既袋真係好開心, 之前見到有人拎番學校, 一整個目不轉晴地盯住~

今日自己拎住個, 感覺有夠爽~呵~

天氣真係有夠麻煩, 天陰多雲又大風又飄雨, 真係貴人出門招風雨~

係望住地圖又摸摸下又繞下路終於見到巴黎鐵塔係眼前喇~



不過今日著得有點LADY, 加上又有風雨, 如果唔係我都想係鐵塔前既草地坐底歎下~

搵個地方坐底已急不及待要開啟我的Pierre Herme~

係天氣麻麻又一大堆遊人白鴿麻雀既情況下,

我真係要好小心保護住個CAKE~拍照後就Bon Appetite!

好好味呀! 馬卡龍酥脆又不會太甜, 而奶油餡有荔枝果肉及玫瑰芳香, 伴合埋新鮮既覆盆子,

真係一整個係夢幻既感覺~唔識形容佢地既比例, 只能說三種材料融合得好MATCH~

心花怒放~好滿足~

走個陣本來諗住搵下METRO, 點知咁岩巴士站既80號坐到尾站就係屋企附近~GOOD!

第一次係巴黎搭巴士~感覺也不錯~可以沿途睇下環境~

番到家反而出陽光.........頂~~

唔緊要喇~下次有時間再出動~

Pierre Herme. J'adore!

我決定要不定期去試下其他產品, 目標係試晒全部~哈~

但其實都要留肚俾下其他舖頭既~

可能真係如一個BLOGGER所言, 當吃過Pierre Herme的甜點後, 從此甜點分類只有Pierre Herme同非Pierre Herme, 我相信佢真係有呢種魔力~哈~