2009-12-26 00:03:33燕仔

糖漬橙皮

呢個橙皮已經係密謀左幾日既成果,

我之前已經想整架喇~係前幾日驚覺自己可能係便秘就逼自己食橙,

食完d橙皮就唔好晒, 煮下佢再用d糖醃住放係雪櫃, 第二日都係咁做,

如是者, 存左大約100g左右既橙皮, 尋晚就開始動手煮下佢, 加埋honey, sugar同lemon,

我有試過味, 一開始太甜, 我就加多左lemon汁,

都係唔得, 好甜, 加多d水咁~

後來因為越黎越稠, 我見個煲一燶就即刻熄爐~

雖然仲係有d過甜, but都無計喇~

接著放入玻璃瓶就大功告成~

下次再接再勵先~

我覺得一開始唔使煮兩次, 搞到佢太軟身~

下次煮一次去苦味算lu~

呢個橙皮都幾好用架,

我用左係聖誕麵包度, 其他好似奶油蛋糕, 古古力蛋糕or餅乾,

加d橙皮入去都好香架~

so good!