2009-06-21 16:02:07燕仔

ALWAYS MUFFINS!

呢兩日都係度整瑪芬,

其實之前整過古古力香蕉瑪芬都唔係咁成功~

今次再挑戰紅莓核桃瑪芬,

仲加左d香草籽添~

其實做既過程都ok, 無咩事,

但往往焗完就出事,

明明係試探過無沾黏先出爐,

但往往一切開就覺得裏面有點濕, 即係非一般見到既瑪芬蛋糕, 入面係乾爽既粉粒,

so我又拎入去再焗, 但都係無好轉,

同埋出爐又再焗, 個皮會變韌, 放涼左就唔多好味,

好奇怪~又上網查資料又去睇下書, but都係唔多明,

後來我阿媽點出一個重要既point, 可能係你料太多喇,

入面滿佈晒莓同核桃咁,

我有睇書度話莓用溫水浸完要瀝乾, 都可能係我無瀝乾就放入去,

但我用果汁浸d莓都係為左佢地烘焙時候唔好乾晒,

另外都有可能係爐溫唔夠高,

呢幾點都係值得注意,

為左追根歸底去了解呢個麵團既混合,

so今日我決定整得基本d, 原本諗住整原味既香草牛奶muffin,

but不知成敗, 唔想浪費香草籽, so我決定整檸檬口味, 加一點檸檬汁同皮入去, 清爽好多,

今次有特別留意爐溫, 都無落好多料,

應該安全好多,

其實都覺得自己焗得有點過長, 最後個10分鐘用低溫黎燜,

終於出爐,

切開黎嚐嚐看, 佢望落依然唔係乾, 都唔可以話好濕既,

始終唔係我理想中既模樣,

but算係好味過尋日, 可能天氣熱, 食d清爽d既會舒服好多,

有無人整慕斯, 布甸, 請預埋我一份,

我屋企雪櫃無位, 如果唔係我都想整,

真係炎炎夏日~

紅莓核桃瑪芬

檸檬瑪芬

上一篇:伯爵茶戚風蛋糕

下一篇:Coming Bread!