2009-06-29 00:31:31燕仔

Coming Bread!

 

又突然心血來潮想整麵包,

都唔可以話心血來潮,

其實係個心好亂, 好想發洩一下, 所以選擇做麵包,

手打真係好累, 仲黏到周圍都係, 但都係自己揀, so甩打一輪會慢慢變好~

做麵包既時間, 尤其用中種法, 時間都拖得幾長, 中間人手打個度又用左好多時間,

so整體我由四點做到8點, 等到9點幾發好晒先拎去焗, 真係有夠漫長,

好想買機器去打呀~係時候要行下電器舖, 不過又唔知部機可以放邊喎,

睇中左再同屋企人商量先~

今次比較開心既係包香腸技術有進步, 雖然有待改善喇~

不過總算靚仔過上次,

但個烤盤太窄, 佢地四個一入爐好快就一起成長了~

哈~~

我覺得做麵包比做蛋糕容易上癮, 佢要準備既野其實唔多,

但要好費時間去做, 焗出黎既成品都好正~

順帶一提, 我將養左一段時間既老麵團丟了~~~痛心

因為解凍時隔著膠袋浸水, 點知d水入左袋,

令到個老麵團變得很水很濕, 我挺擔心的說, so最後都係掉左~

下次我再整個陣會keep番好架喇~

加油加油!

剛新鮮出爐真係好正! 又香又鬆脆!

今次香料係用新買既意大利綜合香料, 味道不錯, 無上次落咁多,

so唔怕太搶味, 同埋香腸一齊食超正!

下次好想挑戰歐克麵包~

真的想買台機器呢!

 
before baking~

上一篇:ALWAYS MUFFINS!

下一篇:法國馬鈴薯麵包

灰頭 2009-06-29 17:52:39

我要食!!!!!!!