2008-12-28 15:34:58燕仔

暖心

 

呢個係一個諗左好耐既嘗試,

前一晚左諗右諗都唔知整乜好,

今日好倉促咁下左個決定,

純粹係試整幾細個,

其中一個擺左兩粒士多啤梨係上面,

就當係tt既生日禮物之一,

雖然好似好求其, but真的落足心意去整架~

好想佢熔岩地爆出黎,

無奈拎到出去很難熱吃, 加上可能係比重既問題,

係脫模個陣就爆漿~

我諗要再改良一下先得, or換一個深少少既模, d ganache要雪成固體好d吧~~

祝婷婷生日快樂喇~~好難得大家聚埋一齊吃餐飯~~

仲吹水吹左好耐,

一講到番工真係勁多o嘴野,

無奈~~

but呻左就舒服好多既~

其實依家份工都係順其自然feel,

佢炒我我又唔會好hurt,

大家都話自己搵個份再辭,

but我真係好懶,

懶得去搵,

同埋我根本唔知自己想做乜可以做乜,

so換去第二度都冇差,

我需要一個方向~

上一篇:古古力曲奇

下一篇:紅莓小司康

tine 2008-12-29 02:28:56

that’s what i want to try!!!
ask elena to bring u to the Japanese shop~
u must try that one~