2004-06-05 22:45:26kitying

處處有商機

今日好唔專心....抵死...搞到今日"lum"數...聽日要俾多十萬個努力先得喇.
同個promoter講話我好想搵多份part time...簡直係度度有商機..就係咁接左幾個電話,應承左人地就有多兩份野做...

都唔知應唔應該囉...接左份補習..限死左...另一份我諗我都會幾開心既做得..想apply starbucks,點知依家份野就係做starbucks..搞錯呀..我點apply呀.星期二去briefing....希望又係好好玩啦.

對上一次幫人補習都已經係f6既事喇...依家再補真係有d 擔心..我好神心咁今日放左工,特登走去商務睇下d exercise expect下個細路進度係點....希望個細路乖d,又易教d,家長又好人d,補既時間又少d,咁就perfect 喇.

嗯.....返工個壓力都冇補習咁大...好緊張..
希望聽日順順利利,萬事順境~~~~~~