2004-06-23 03:33:10尚未設定

北上工作?!

個暑假都放左成個月lu~
但係.....我真係好似咩都冇做過~yeah!

就係咁....爸爸就開始同佢個"紅顏知己"講叫我上去佢間廠度學珠寶設計喎....
去就去硬架喇!
不過我真係唔係幾想去呢.....雖然我第日有99.9%會做呢行....
之但係.....要返大陸成個月....陣間我變左做大陸人咁點算呀???
仲有我咩工都未做過....我想試下做第二d工....唔想一世咩都未試過呢~雖然我明知冇人會請我..........hahaha~~~XDDD

最重要!!!!................係冇人工的!

唉....我都知我冇得唔去架喇~
因為爸爸已經日日提住晒....
不過我拖得就拖.....去完旅行先算啦~
呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵~~~~~~~~~~~-v-