2006-04-05 14:45:21嘜芝高 士的

阿君!日日發夢有食神!

誓估唔到,阿君係個咁大食嘅人……準確啲講,應該係好中意食嘢至啱。
話說學校要建新校舍,公佈個校園設計方案出嚟,好俾大家睇下。點知睇完段片,阿君就話唔想去嗰度住宿,佢話係慘過人間煉獄咁話。
神棍聽度就好奇佢點解咁講,阿君竟然話:「嗰度連個超級市場都冇,又離條大路山旮旯咁遠,叫人食嗰啲咁難食嘅食堂飯咩!我要投訴啊!真係好鬼激!」神棍聽完,真係學阿君成日話齋:「暈~」
又話說阿Po帶咗嚿濕紙巾嚟,驟眼望去,+Min仲以為:「哈,我仲以為係尿片添!」
「計我話衛生巾似啲~」神棍插嘴。
阿君突然講咗句又教人暈嘅說話:「乜唔係餅乾嚟嘅咩……」
又又話說啊,英文堂要演Play(戲劇),大班點神棍做組長,咁於是神棍就搵人去做劇中角色。神棍諗住阿君做「安拿(owner)」應該都唔會差去邊,就嗌阿君做。阿君聽咗乍型唔肯做。
「做喇!」神棍話。
「唔做,都冇嘢食嘅。如果做亨利有牛扒食又唔同……」
食牛扒?牛扒就有得佢做。
又又又話說,老師問阿君當你有一百萬磅嘅時候,你有咩願望。
「……我要買好多好多嘅雪糕食!!!」阿君話。
以下語言將轉做麗音 粵語/國語
「將來可以的話,我希望開間雪糕店。」阿君說。
「那有什麼賣?」神棍問。
「有雪糕、「蕩糕」賣呀!」阿君回答。
「那有沒有糖賣?」
「有啊,有「花生痰」……很多很多。」
神棍聽到笑個不停:「哈哈……那有沒有波棒糖?」
「「波辦痰」?有啊,什麼「痰」都有,應有盡有!」阿君越說越興奮。
「哈哈哈哈……還……還有呢?」神棍笑得不行了。
「啊,還有「QQ痰」……」
「啊……哈哈哈,是不是哈,還有「方茄激蕩放」哈?」
阿君還不知道神棍在笑什麼「方茄激荡放」……
神棍見無聊於是就問阿君一道IQ題:「一個西瓜飛過嚟,之後個男人掂到就死咗喇,你估佢會係點死嘅呢?」
「梗係食西瓜食死咖喇!」阿君真係點都離唔開個「食」字。
大家都嚟估下,到底答案係咩?俾個貼士喇,答案係一個俗語。