2011-01-13 17:11:47幸福小惡女

8/10我在日本山形第五天


八點出發今日的行程。首先去一個個農家體驗的地方,山形縣都係一個鄉下地方,周圍都好多稻米田,而家正正係收獲的時間,但係到我地個多星期之後再去,佢地的農作物已經收割晒,所以特別留咗一幅田比我地拍攝,好近咁接觸到稻米田覺得好新鮮呀!


之後就去左一個捉鮎魚的地方,係一條河流,因為啲鮎魚會順流而下,所以整左一個竹台,等佢地自己遊上去,而遊客就可以喺河邊即刻橈魚食,好有風味!


肘折溫泉:呢度係一個小小的溫泉鄉,但係喺日本好出名,因為呢度可以治病,而且呢度的溫泉旅館,收價比較平,大約500港幣一晚,所以嚟得呢度的人多數住一個星期以上。每日早上仲有朝市,老人家就鍾意自己喺朝市買菜到旅館自己做飯,都好有特色。附近都有好多免費的浸腳溫泉,包括旅館前面同埋河流旁邊。


Lance梨:係法國種的梨,試過之後覺得味道似啤梨,但甜啲,成個口都有一陣甜味,離開之前,辦事處職員仲送左一個比我添!哈哈!


高畠葡萄酒園:係山形縣十一間紅酒廠的其中一間,呢個酒莊無論係社長定係製酒部門的主管都好有型,講英文仲好好聽添!佢地又送左兩支紅酒比我地返去試下,我地到時都會嚟拍體驗。


米沢牛:米沢牛排名排喺第三位,都係好出名的牛肉,我地就去左一𣄽最古老的和式廳餐。


今晚我地都係住連鎖酒店,仲喺酒店裡面食飯,由於時間尚早,可以到附近便利店行下。