2010-09-29 15:17:16幸福小惡女

16/8正式拍攝第三天


雖然尋日過咗我的生日,不過今日仍然係我的生日,因為七月初七「七夕」係我舊曆生日。


不過天公不造美,早上我地原本打算拍明孝陵的,但係拍咗一個小時左右,天落大雨,嗰度無遮無擋,好在係我地租咗一架電動車,但係揸呢架車的人就正啦!跟本都唔洗開車,我地只係方器材同埋用嚟避雨用,喺等雨停的其間,為免佢過於得閒,我地叫佢揸車帶我地遊覽吓!


最後我地都放棄了,轉location去了孔子廟,一拍就到三點,大夥兒因為趕拍下一個地方,只係去咗M記食個快餐。


下午王謝故居,呢度之前男主持話可以,佢的內容可以拍到一集的,但係呢個問題我地之前survey已經好困惑,因為呢個地方實在細,結果男主持話而家比佢之前來時細咗好多,好多地方都拆咗,好在另一個拍攝地點,我地有料到,咁都唔洗怕!


晚上拍秦淮八絕的小食,因為呢間飯店本來係晚上八點半收工的,但係因為我地夜去,佢地的員工要加班,好顯不滿意!俾面色我地睇!其實除咗夜之外,亦都因為今日係七夕,七夕對佢地嚟講係一個大日子,等於二月十四情人節,街上見到好多人賣花,全部都係一對對的!


我同北京製片講,今日係我農曆生日,佢竟然喺步行街熱賣的一個賣會飛到好高好高的飛碟玩具,送俾我當係生日禮物!哈哈!我都唔知喺香港有無機會玩...不過真係好多謝佢!