2006-07-15 20:57:58aR.M!

煩.


今日.成日都好無心機.
究竟我係到做緊乜野錒.?
我知.琴晚嘅一切係一場誤會.
但係.你始終都係有錯亞.
你已經成日無陪我.無理我.
你要照顧你亞爹.我都無怪你啦.
好難得你上q.旦係.你竟然去睇電視拉.
睇你個劉亦X.媽的.你儅我死嘎.
哎呀.呷醋孓.呷一個偶像醋.
太白癡孓吧你..sh!t..
但係我中意你吹咩..
我嬲你又五知.係人吳係亞你..
后黎,中因爲誤會,話以後都吳想見你..
我又哭孓..幹嗎孓你..
後尾先知,原來你停電,5係吾理我..
我就以爲你因爲我小氣吳理我..
嗚嗚~最後激到你將資料改曬了.
今朝早上見到,,我超hurt..
你是不是不愛我孓?