2008-06-16 04:30:59

日本夢碎

那年,我24歲
OFIX 連給一個我辯白的機會也沒有

夢想亦完結在你們不明白的地方。

那些事我看到了,而沉默就是我對你們最好的回答。

* * * * * * * * *

有時候我真的不懂得怎麼走下去。

整天自怨自艾聽五月天孫燕姿扮憂鬱勁吐苦水唏噓命途多舛懶肝膽相照懶無野夾硬分享人地忙到抽筋同你講野都費事做乜鬼好人扮關心但係自己已經憂鬱過未期癌症自己都安慰唔到自己仲學咩野幫人成個小朋友嘈住要人理講野odd爆仲扮晒受害者少少事都睇唔開24歲人咁大個仲諗唔通呢d白痴野晒夢想你有夢想我都有呀阻住交paper親口講句野都腳軟行唔郁頭痛番屋企抖下啦男人既野自閉一陣無事既個個都有煩惱啦咁大個人唔係講得心事既朋友都無呀要煩就煩佢地啦係你識到我係你幸運不過其實我覺得係我自己既不幸囉得閒就出街自己朝著夕陽怒奔走啦黑臉苦笑扮軟弱找人救命寫慘情message算甚麼英雄好漢。

渴望被了解的,失驚無神軟弱了一次之後,結果還是想站起來。

矛盾,但愈寫愈好笑。

* * * * * * *

2/5

這些事我明白的,而這樣不是很舒服嗎?



1 May 07

上一篇:老闆

下一篇:風,動起來了