2006-11-27 01:52:55素姬

26.11.2006.(Sun)



呀...累死小ki la!!尋日下午就去macau stadium到做比賽la~做左兩場long jump~then took a little rest~就開始晚黑ge度路la(for macau marathon)~七點幾上左架24座ge van~then 等...等到八點幾~開車la~以為開始la~點知原來只係換左個地方等...等了又等~最後係九點幾買左m記上車先開始的!!

小ki由下午做比賽開始就頭痛~到度路~一直都好辛苦~~一公里一公里咁停~坐住gor架野真係幾辛苦ga~因為佢令我有點想嘔~~雖然期間有肥基&阿虎ge sense of humor~仲有susana陪佢地癲~氣氛都ok好ga~~可惜我個頭係越來越痛ga~~所以我個樣係越來越死的~佢地以為我felt sleepy~叫我訓~但我都唔係因為眼訓而咁ge樣~also~gor時係訓唔著的~所以無訓到~一直撐到二點幾三點~終於度完~exhausted!!then返到屋企四點訓~

六點半起身去macau stadium again~繼續yesterday ge events~今日朝早加晏晝要做三場~有一場仲要做十七個人~做到我死咁滯~本來諗住五點做完就可以返屋企訓~但點知我要做國馬d 野~係食左d 野之後~就由六點做到八點~累到不堪~!大佬仲要一打電話黎就話我做咩仲唔返屋企~什麼等我打邊爐~”gili掛la”一大堆~我都消化唔到佢講咩~後來返到去又係佢”gili掛la”ge時候la~唉.....

今日簡真係一個極大ge考驗~考驗小ki ge 眼訓忍耐力~小ki而家累死了~要睡了...ZZZzzz......



上一篇:23.11.2006.(Thu)

下一篇:27.11.2006.(Mon)