2006-11-27 23:28:13素姬

27.11.2006.(Mon)




本來好期待今日的~因為一直都覺得前幾日係會好累好悶的日子~所以好想今日返學有得同姐姐佢地玩下笑下~點知gor個咁ge姐姐又係唔返eng&chi的~~only返葡文retest~我真係頂佢!!兩個字:燘+悶

好dislike而家ge自己~好唔知自己想點~有時好想好想嗲人~但又好hate會係被可憐ge感覺~and有時會有"被丟下"ge feeling~好呆lor真係.....十萬個dislike呀!!!!!!!!!!

今日好奇怪咁收到賴寧(一個識但一d都唔熟ge人)ge電話~話約我過兩日去飲野喎~雖然覺得好奇怪~但都答應左~可能真係覺得生活苦悶掛~~最近ge心情有點兒那個~有時會想要自己一個人~想自閉起來~但有時又好想過gor d 日日去蒲~又返學又去玩到喪ge生活~~真係兩個極端...

我覺得我真係太易同人熟&太易將一個人放上心la~就好似姐姐同靚妹咁~尤其是姐姐~我真係會因為佢應承過我但唔做ge野而angry lor~~also~佢病左我真係會想知佢到底病成點~嚴唔嚴重gor d~有時真係頂唔順自己心軟ga lor~往往被激親之後好易就被幾句說話(乙水)返lor~~=.="....

今日有一刻真係幾無奈~姐姐話尋日見到三文魚~問我做咩唔同佢一齊~我點答呀??咁三文又無話同我出去~我更加唔知佢可以忙裡偷閒到去美食節lor!!而且~雖然我同三文好似係一齊咁~但我地真係唔係ga lor~!!

好想只有自己一個~唔駛出去~唔駛面對任何人~好想生活會有轉變......


上一篇:26.11.2006.(Sun)

下一篇:29.11.2006.(Wed)