2006-11-27 01:30:55素姬

23.11.2006.(Thu)




今日好乖咁返學la~中午同姐姐同埋靚妹(stephanie chao)去食酸辣粉~食到我同姐姐唔返中文~去左靚妹宿舍到hae左一陣就一齊去U上堂la~

話說有個男仔就想溝我地靚妹~但可惜靚妹無意同佢發展~佢ge攻勢本來唔成問題~但我地eng ge 一位同學仔(kit girl)起勢咁幫佢收風&發動攻勢~係好煩的!煩到我地係要避開佢地(kit girl+the boy)去lunch的!!

我地做到咁~都已經擺到明話係唔show你地ga la~係老遠見到佢地係U門口~姐姐就好主動咁帶我同靚妹繞路行la~點知gor個kit girl 勁大聲咁話"suki~你駛唔駛特登行gor邊呀??"~我即時話"你又知係我話要行呢邊ge??">"<..即時滾哂lor~我真係頂得佢順~自以為自己好clever~又唔知自己犯眾憎!!聽到gor刻真係好想行過去煎佢兩巴!!!

放學之後諗住同姐姐去街~反正未去過今年ge美食節~就叫姐姐帶我去~於是我地就帶埋靚妹去la~玩得好開心~同佢地一齊好好玩~^.^靚妹都好開心~then姐姐車返靚妹返宿舍gor陣我"順便"bring件甜品俾gor條仲係UMAC做緊project ge fish~

don’t know why~玩完之後有一陣無名ge傷感湧上左~所以送靚妹返去ge時候唔係好開心~好開懷~尤其是當係UMAC樓下~打俾佢同佢講我而家上去搵佢gor陣~佢好大聲咁話"你傻ga?你返屋企la!"~佢係大聲到泊緊車ge姐姐都聽到佢講野lor~gor刻係更唔開心&勁無奈的!!!!

but anyway~今日都算係開心ga la~終於有得去玩下......

上一篇:22.11.2006.(Wed)

下一篇:26.11.2006.(Sun)