2005-10-01 20:59:14a n p a n M A N

開學日

***5/9 星期一***

今日開學喇......放工之後就準時走,急急腳走人~~~hm......第一日就上我最唔鍾意既account.......係個黑人教既~~~但佢d Eng 又講得幾清楚喎!!!仲幾funny 呢~~,可惜我太累喇...中間訓左一陣,ha~~~今日冇識到新同學仔o忝........



***6/9星期二***

今晚唔使返學lu~~~~放工同佢行TST,首先同佢去harbour city 既大家樂食鐵板餐~~~好大份好好味呀~~~~,佢換埋個Qoo既燈籠比我~~~~可惜冇我最想要既月亮.....唯有要星星啦~~~~nevermind 啦~~都好靚呀!!!

之後就shopping~~~之前跌左條手鏈,佢話買返條比我~~不過行左好多次都睇唔o岩~~~今日終於睇中喇!!!係周大褔睇中~~~佢都覺得靚&抵呀~~好開心呀,今日又多一樣收穫!!

之後同佢重遊舊地傾計~~~佢講左好多我估唔到佢會講既說話.......不過係開心既~~~~~~



***7/9星期三***

今日返學again.....上microecon,日本人教~~~但佢講得一口流利既廣東話&英文~~~好勁!!!不過都冇識到新同學仔.......



***10/9星期四***

今晚上statistic,不過第一堂就搵個代課既黎教....好唔得呀.....都唔知佢講咩!!!!!不過今日好開心呀~~~識左個同學仔~~又同東東&佢d fd一班,所以又識到d 佢既fd~~~~以後上呢堂冇咁悶啦~~~~