2005-08-19 17:29:41..`*| //87 []卑㎡

大陸的日子好個嗎???










在我回香的日子奇實也不是個得很好喔"沒有自由., ..我都唔再好似之前咁去disco啦〕]因為我乖左. ..奇實我都好想去嫁!!但係我唔想俾人識破"好悶喔"唉____可能宜個唔係我ge地方so好悶”今日我表姐去返學啦”本身今日係去歡樂谷ge, ,,但係落好鬼大水丫. ..冇得去喔"唉"我今日打左去我堂妹個到冇人聼電話. ..打左好多次啦____激死我今晚可能要係大鵬個到個啦(一定啦. ..)唉"

唉"丫樂. ..奇實我都覺得自己好鬼個分嫁. ..唉"但係我唔知佢係咪想同我散嫁[〔但係佢係info打個dd野可能係講緊我____*唉都唔知點好煩丫....奇寊可能俾我講中啦. ..識到佢係一個好大好大好ge錯誤/ //奇實我真係有中22個佢嫁__唔係我都受左第22個啦. ..可能係我好似玩玩下咁啦>>我都唔想嫁喔=="唉"可能我一直都冇中22佢啦___,可能係我一直都知道佢中22我俾我中22佢多囉___係我衰. ..唉*第一次俾一fly"好唔知點喔. ..可能係我玩人玩得多啦, ,,到左今次我督衰左係佢ge手上邊”==”唉_ _help”