2004-04-30 04:10:16雷神

減~! 減~! 減~!

↑呢隻狗仔得唔得意呀?? 唔係我架喎
亦都同呢篇OD無關,手多多俾你地睇下咁囉~~~




嘻嘻!!!
兩個月前既警告(西褲爆鈕)
同埋神推鬼擁之下(考入境處既體能test)
開始左欣宜式既減肥訓練啦!!!!! wakakkakaka

只需兩個月時間咋
就由高峰期既179磅回復到 form 7 時代既167磅啦!!!
係咪好神奇呢?
問我啦!!!! =P
喂!! 有冇纖體公司睇我個OD架??
有就搵我斟斟啦!! 有得傾喎~~~~撲水呀呢排!!! 幫幫忙唔該~~~~

不過呢個都未係我理想磅數
減多7、8磅倒就夠啦
再練番實D肉!! 晒番黑D!! 正!!
要努力D先得!!

------------------------------------------------------------------

可能自信開始番埋黎既關係
呢排既購買慾真係強到你唔信
我個銀包都響度減緊肥呀
就剛剛o個個禮拜之嘛
就用左成800蚊買衫褲啦
連我一D平時唔多敢買既款都買埋!!! 死未??!!!
哈哈~~~~~發左顛!!!
好收手啦喎!!!!!!