2009-01-06 00:03:26風鈴草

Merry christmas~

Merry christmas~返到公司講得最多GE一句話
對客.對同事~對所有見到GE人...
唔知係咪公司外國人比較多呢?
佢地都好似對christmas好興奮咁..
就好似我地ge chinese new year咁..
公司為佢地攪geparty..到佢地自己ge private party~
由12月中到12月尾..一直都未停過..
我地收到ge食物..禮物就一定未停過..
尤其係朱古力.蛋糕同糖...依家見到都怕怕...
但他們ge熱情同友善..令我有點感動..
因為他們是真誠地邀請我們分享其喜悅~
今年的christmas又係上班中渡過~
由前期的裝飾到糖果屋到一個個ge party..
我地部門ge同事~都陪我ot渡過著..
客人總平易近人的..當然在完成他們應得權益下..
係我太易感動嗎?係我太小見多怪嗎?
也許我還是討厭有些同事間的爾虞我詐..
但我知道有一部份是真的關心我的..
在christmas這神聖的日子~
希望大家都可以真誠相待..
我真的討厭..也不願意加入一些無謂ge戰爭..好嗎?
我只想可以做好現在的所有工作....
這些已經足夠我忙了~
什麼爭寵.什麼搏表現的..
你們慢慢吧~
我不希望我難得找到的真心和開心..
連給自己留下的一點打給打破~..
因為我感謝神所給予我的...
HAPPY CHRISTMAS!!ALL MY FRIENDS^^
真佩服她們的堅持及手藝..
糖果屋..雪人..一手一腳做..
材料需然只是簡單的發泡膠同紙皮..
手工也有點粗糙..
但心意搭救就是了~
這可是大家工作多天的心血哦~~