2008-10-29 22:04:16風鈴草

真正的責任 VS 真正的幸福

呢期公司發生好多野...
呀姐不斷係度逼我交功課~問題唔係我唔想做係人地唔比我答覆MA
D細GE又唔知係度玩咩..唔聽話~唉~好灰~
前兩日無意中聽到一個消息~
聽左好唔開心但又答應左佢唔話比其他人知~
你都知有愧疚心嗎?你都知你的行為多小孩吧~
但幫他覺得一點也不好受~因為他的不負責任....但始終係人地GE事~無謂多言.
事關一個部門同事GE女朋友有左~其實係值得開心的~因為一個新生命的誕生~
但問題係當我呢個同事佢竟然猶豫...
另一男有家室同事(M)問佢(K):你打算點?同佢結婚?之後生BB?咁記得請我地哦~
K:我都唔知點好..我好怕呀..你有經驗?我要點做?
M:仲洗講..當然係返去同你地GE屋企人講清楚之后結婚啦.
K:但我好驚..我唔知點講~怕屋企人....
聽到呢度真想一巴打醒佢~你話唔知點..咁個女仔點呀?
佢身體中有你的BB~佢仲驚啦~你係咪男人呀?
你唔係唔想負責吧~如果係咁又為何要有佢~?
有一句老套但真理:孩子是無辜的..
幸福就如清水放於雙手~
就算你用力抓緊也會有失去的機會~
若你有所鬆懈~水就會從手中一點不留地逃~幸福非必然呀~
仲話要保受祕密~你快點認真考慮該做什麼吧~
我真希望收到你的好消息~


有時很多人會問:咩至係真正ge幸福?
有時在父母口中:孩子健康快樂成身就是了~
在戀人口中:可以和她一起就是了~
在朋友眼中:有她/他這樣的朋友就幸福了~
....................很多很多...
但各人口中都有自己的一種幸福的定義~
而她呢?也許也找到她其中的一份幸福了..
係鵝口中聽到她的喜訊..一點也不感到驚訝/..
直到收到她的msn~她真正的邀請~
我又為何會不賞心悅目?
雖然我們不多聯繫~但看到你得到自己的幸福
真心地給予你祝福..
知道你應該很多事要準備~
但你記住你背段還有很多對手願意助你..
就算點~我雙手都會抽空的~~ok?
真希望大家都會找到自己所定義的幸福..

上一篇:新天地...friendster

下一篇:Merry christmas~