2006-01-26 16:02:54蘭西

玩通頂~26號

今日佢10點幾打俾我,我眼都未睜大......就叫我落去留下wo,原來佢已經由大角咀入到我屋企留下ar,嚇親,我超眼訓咁快速落去,11點落到去,見到佢白癡咁坐左係張登度,佢晏就要返大陸啦,唔知佢幾時先反...又唔答我,話有驚喜wo^V^

所以今日見一見,佢有野俾我,我又有野俾佢,wakakaka,佢應該鐘意"""之後一齊行去火車站,之後我就送佢出去旺角,平時佢送我返屋企,今次輪到我la,最衰見得一陣就要走啦 +_+ 唔濟呀,悶死人+掛死人。。。
我1點幾back到home~
師姐打黎話遲d成班人去k buffet,去唔去好呢?睇下有冇$先算""




之後4點又出左去lu......今次我地有10個人同Manning慶祝生日,
5 boys:主角manning,alex,hot kiss,potato,max!
5 girls:我,minnie,zoe,eva,caca!

我,minnie,potato去始創買波點head porter銀包俾manning,盛惠$880,雖然掙扎左好耐先買e樣,之後點知夠鐘食野,仲有2個幾鐘hea......7點幾,我地過去沙田會合alex,zoe,max,今日d人個個都燥底,好火呀~~(除左me)
好la,等齊人就去『Ruby Tuesday』食野,佢地狂叫狂叫野食,好似唔洗$咁,勁白癡呀,manning同alex用長通粉,薯圈鬥快飲水呀,真係吹脹呀!*
食左好多野,巨型漢堡,牛仔骨等等,好飽!
食到7788,就叫人拎個芝士mango蛋糕,potato話從未食過d咁好味既蛋糕...d mango酸到嘔!再送個銀包俾manning!有影相,點知cut左阿max哥~
埋單$1200,好采eva有張5 折card,好平好平呀,wakaka*

11點幾,唔知去唔去,但壽星仔話佢出$500,之後個個都去,諗緊落pub/bar/唱k,最後決定去mk neway city唱k,hot kiss同caca出到黎......叫左7 jar啤酒,我開頭唔飲,留反d quota,廢是好似上次咁ar~

我同alex-真係兩父女,d頭髮1樣嫁,好型呀老豆^^!死人eva 1點幾就走先-個賴屎筠平時1定會玩到盡,佢因為聽朝5點要看鋪(賣菜@.@),所以走先,9個人繼續玩,死人hot kiss食煙,係咁係我個頭度噴煙,話我個頭著火wo,成頭都係煙味,討厭,佢又係咁同人嗌交,同完zoe,又同我!(玩)
minnie去左toliet,e......嘔左d野落個洗手盤,嘩...就黎滿瀉咁濟,好嘔心!個manning又扮曬野咁係度訓覺!好采我唔係成日輸,飲左唔係好多咋~heehee
好似玩到凌晨4點幾5點鐘就走,盛惠$2069,癡左線,搶咁!咁貴,每人用左$400,壽星仔要出$500 tim ar~~我身上得返$20,唔知點死......今日真係死,早上6點前就back到home la。訓到27號既下午3點。
finally,聽到alex話新聞講係大陸有人撞車,燒死左8個人,我好擔心好擔心,因為肥肥又係今日返大陸,超驚,後尾知道唔係先安樂!






今日都算玩得好盡,好少咁齊人嫁
P.S 萬7寧(兩張野)20歲生日快樂啊!!

P.S.相--->http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/batistuta9_yan2/my_photos
--->玩通頂~








(ADD)1月28號
新年好悶呀,除左拜年,食團年飯就冇野玩,幾時可以玩呀?!
肥肥已經返左大陸第3日,我就黎悶死左la,佢今日由大陸打電話俾我,唔打好過打,好unhappy,唔知佢幾時返呀,又話要咩又話要咩
唉......快d過啦e幾日!!!