2004-07-18 22:18:40~*babyjune*~

是真的...還是假的......

一切都好似真係黎得好快咁..快到我都有d唔太敢去相信...去相信lee個就係我想要同我需要既人...我好似又開始對自己冇乜信心...我真係好驚..但係唔知點解..我覺得今次真係好特別..因為真係好快...一切美好既野都黎得太快啦..可能因為咁...我越唻越覺得lee d野令到我好冇安全感..但係我見住lee d好似好美好既野一d一d慢慢咁行過黎....我居然冇阻止..唔通真係我有問題??唔通真係因為與世隔絕o左三年..就令我變成一個唔識分辨是非既人.......



你說愛定了他 你說你仍然怕
怕一經過高潮 仍終會被遺下
他都說愛定你 也算是誓盟吧
危機感不如 先放下

你也攝服了他 這個你懷疑嗎
你怎麼會忽然 擔心到眼淚流下
我要是你 應該高興
還要 馬上提前出嫁

如果得到愛 仍怕被人害
疑心挑戰者 還繼續有來
怎去展望將來
為何沒膽說 我是如何可愛

談得這戀愛 就有份能耐
拿得出信心 能繼續往來
一放鬆難復再
安全感會來

皆因堅信被愛

你信你直覺嗎 你信你情人嗎
你想感到安全 怎可以單單靠他
你夠自信 他先可以
陪你應付旁人分化

除非他的愛 能種在懷內
人家怎去搶 無法奪過來
跟妄想來競賽
不如倒過來 安心感覺被愛
安全感會來 假使堅信被愛





今日睇到d野..係一d文字..一d不斷宣稱唔開心既文字....唔知點解..我o個刻好想知道o個個係邊個..究竟係邊個令你咁唔開心...係邊個你日日都好想見到佢..成日都咁掛住佢...而你又一次又一次咁失望...一次又一次咁唔開心...你會唔會話我知呀?我突然好想知道你以前既野...我又突然覺得...原來我地真係好唔了解大家...我好驚遲d會發生好多我地處理唔到既問題..好驚你會呃我...好唔想你......

可能我地真係太快la...睇黎我同你既忍耐力都唔係太好..可能...我地需要o係lee方面鍛鍊一下....

呀~我真係好多野諗呀可?雖然已經係一d過去o左既事...但係我睇到o個小小就已經耿耿於懷..可能我真係唔夠樂觀..對自己..甚至對你都真係唔夠信心啦~好驚你返到黎我會對住你發呆..