2004-11-22 20:33:03小生

我心愛的薑餅人呀!~~占士,討人厭!我唔睬你呀!!

今日Miss Chan送比我既我既Ginger Bread Man呀!!>.
你好可憐喔!(..+_+...)

Miss Chan辛辛苦苦「做」你出來,(~^.^~)

你只不過「生存」在這世界上唔夠半日,

就被我既世敵---占士,”Bomb”一聲整跌落樓梯.(@o@`)

而你就一命嗚呼了......

你傷得好重喔!(*.,*)

耐何,你又斷腰,兼兩肢傷殘!!!!!!

你叫我點算好呀???

食你又唔係,望到你個殘款又傷心.....

都係那個討人厭、只顧’希’負我、佔我便宜、傷我心,不懂回報既傢伙!!!!

死人頭占士!我要你償命!!

仲要一命賠一命!!!!!!!!!!!