2006-09-25 18:03:17小生

Boule De Berlin柏林冬甩

今日做左一件唔知係錯定arm既事,
因為我give up左可以溫書既時間去整冬甩.
因為this recipe需要好長時間去發酵,
所以前後花了我大半日既時間呢!
今日可說是全都奉獻比donut了,幸好出黎既效果都幾滿意.
(跟書中的製成品可是有90%相似呢!~)

這次整既donut recipe係來自Frence既高級學府-藍帶出的cook book
我只用左strawberry jam做內餡,表面coat一層厚厚既糖霜.
唯一我比較unexpected既係,donut’s texture近似bread.
從橫切面看可以看出有很多細小的氣孔,
這全是靠拍打麵團的效果.
唔似出面食o個D近似蛋糕既質感,囗感綿密,
希望聽日jamjam,sen se &毛毛會鍾意食啦!
actually我有好多位朋友都想比佢地試下,
但有D真係冇辦法,待下次整時希望有機會~

-------------------------------
我仲買咗兩樣utensil~~

慕斯圈+金底托
慕斯膠圈