2008-12-28 03:19:47OK欣

20~25廣州之旅

成員有yan , look , niko , 奶媽 ,仲有我..       
            嘩..出發la..去廣州..
內容就係 ( 玩,行街,買,食,影相,睇動物 )..
好開心...^w^
                   好特別..
我就講其中一日..去長隆...玩`左很多機動遊戲..超好玩...
第1樣1定要玩垂直過山車..玩完...(其他就不恐怖了.)..哈`
       今次去長隆樣樣都有玩....勁.
跟住就去唱k... [ 錢櫃 ] ....^^不多講..
      發覺個個都打曬我想講ga野.., 甘我就講其他事...
原來yan跟look 2個人來廣州令有目的...
行到邊走到邊..2隻眼都係到望住d男仔...
仲要扮買野行入去望清楚d....^^
5係叫住yan...佢就跟左d令仔走左去la...(.最清醒都係我.).^^
                 4日3夜 甘就完左la..跟住佢地就反澳門..
我們的合照

我留係廣州...等埋我屋企人....
好可愛..
     同d好可愛ga BB女一齊度過平安夜....5錯5錯...^^
 好令.....^^