2006-11-12 01:18:06

失去電腦的十天.




就係不斷諗辦法整番部電腦

不過大家都知我唔係修電腦...
唔識整絕對係非常正常=v=

由悶到喊
慢慢開始習慣無電腦既生活

變得非常唔痴家..



2.11
唔記得.



3.11 & 4.11
同小樺出街
出街 = 狂食野
首先出左cb食日本野
跟住行行行
無啦啦fay入小西狂掃野食
見到人打交
police出動

為左等自己暴食既情況唔會導致暴肥既後果..
決定係柴地送完小樺再行番屋企

電話無電
借小樺電話打比人
一路傾一路同小樺哎交
因為我又要送佢
佢又驚我果條陰森路危險..又要送番我轉頭= =
搞左勁耐
小樺非常偉大咁借左佢部電話比我傾住走=)



5.11
secret baby唔hapi
陪佢狂飲
一個非常咁飲得既人..走去搵個非常咁唔飲得既人陪佢飲= =真係好笑
當然飲到咁上下
佢依然好精神..咩事都無
我望野已經曚晒...個頭fing下fing下既感覺= =
星期日先玩d咁既野..
跟住番屋企
傾電
唔知係咪酒精關係..心情非常興奮XDD



6.11
當然係起唔到身= =
morning call完全失敗=v=
跟住secret勁醒目咁打尼狂雷..成功左=v=

夜晚出左去
對於嚴重缺乏安全感既巨蟹...
唔知一個人諗咩係一件好辛苦既事
你知嗎.



7.11
唔記得左.




8.11
親戚生日
落太古食飯
勁食紅豆沙同壽包XDDD!
飽到想嘔番出尼既感覺..=v=

行番屋企again
行到去skw
高跟鞋關係...都係要搭車..



9.11
ms wan生日
例牌有cake食
不過今次無card

無時間
癲到個個拎晒d cake上maths堂食XDDD




10.11
大食會 + sing con

ceci 小虎 heman 輝去sing con
5a真係勁唔著數..咩都係頭幾個...
佢地話真係超淆...

我地就大食會
有勁好味既紅豆糕同blue berry chesses cake!!!!!!!!!!!!
我一定要學識整呢兩樣野!!

無啦啦唔知邊個拎左一大碗加左酸梅片既汽水
因為化學反應
d汽水係咁放汽..勁多汽=v=
猜輸左僕晒佢
呀蕭奶左野=o=
飲完..唔洗10秒...即嘔XDDD!
誇到廁所都去唔切..係走廊到喪嘔XDDD
整古佢果個一定係理科人XDDD!

跟住睇番每班旅行日既movie
有d真係超正!
超gag=v=笑到癲!

之後pk law同男仔s狂玩變態暴力野
睇到都覺得好痛= =





11.11
即係今日...
訓到3點幾
屋企無水
無得沖涼
無得出去
勁紋

5點幾終於有番水
沖完涼
滿心歡喜的出去
但結果係
可憐得要當街痛哭.







要發生的始終發生..




寧願一切都無開始過

寧願你從來無係我生命出現過

教我如何放手.