2006-10-19 21:52:06ㄖ·小` "林麗

得不到的 永遠也是最美的







用左好大的勇氣 終於問左霆鋒了

其實呢幾日 我幾乎無時無刻都念緊佢

念緊佢系度做緊咩 番左澳門都有好幾日

但系佢一直都無穩過我 msg無個 連系msn度都一句野都吾同我講

佢到底系度念緊咩a...吾通真系戈句

完埸就遠走 騙心的野獸

我愈念愈惊 到最後我真系忍吾住了

sd 左絛 msg 問佢

講真我問佢 其實有d野 我自己都心中有算咖la

如果我同佢真系可以系埋一齊的話 佢神早就穩我la

吾通真系等我穩佢咩

冇幾耐 部電話嚮了

我用好沉重既心情 打開個收件夾

好緊張甘 按左個打開

我認真甘讀出信息中的每一個字

由頭到尾 睇左一次

我不斷重複又重複甘睇

眼淚不知不覺間從眼眶中流出




我們的結局 ...

依然是要成為朋友


我失望嗎

’’’ 還是我一早就預料到這結果

我很開心 他親口和我說出

在那兩天的相處時間中

他也發現自己有少少喜歡我

我看到那裡的時候

真的很開心 很開心

無論那句說話是 出於真心 定是 出於假意 都好

他和我說出那 動人心弦的 說話

我的 心 已經 很 好 過 了


如果是真的話 我感謝上天安排的這一次重遇

如果是假的話 我同樣感激他在這絕望的關頭 給我一絲的安慰

就算是他怕我難堪 怕我傷心 才說出那番話來安撫我也好

他能夠如此為我設想過 我也已經心滿意足了

存心的欺騙 我也同樣感謝他



只可惜他也說出為什麼沒有和我在一齊的原因

是因為

我對他愈好的同時,他就感覺到自己愈衰

那是真的嗎

如果真的是那樣的話

我是否又做錯事了嗎 我錯在對你太好 錯在太在乎你 錯在太愛你了嗎

一切似乎又是我的錯了 是我的愛太沉重 把你壓得很難受


我很開心

他親口和我說出

在那兩天的相處時間中有少少的喜歡我


只可惜 那少少的火花

未能夠令我們再一次地走在一齊


最後 ... 我們還是朋友



算了吧

我放手了 ... 真的放手了

曾經比佢愛過就夠了



可能吧

得不到的 永遠也是最美的