2007-10-10 12:02:23盈++

點解人既EQ有分高低呢?
EQ...係咪真係自己控制唔到呢?

要人覺得自己好..想有人錫多D..其實都唔係好難既..
我覺得...最重要..做D野出黎唔好令人覺得反感同無理
同埋...唔好口不擇言...講野都要分輕重

遲D..要將D野搬去天水圍..一D又要搬去新蒲崗..
前排聽到D野...雖然我o係新蒲崗住唔慣..
我唔可以嫌佢阿媽”哦”我..唔可以嫌佢太熱情..
其實..我同阿斌兩個唔搬出去都好既..
至少我地依家唔洗為租錢..或供樓既錢煩..可以用少一筆...
二人世界...來日方長...我地實有機會既..唔心急果一時丫..
依家最緊要係...解決錢既問題..
我都要到下年中..先可以真真正正有錢用..同儲下錢..

我覺得...自從我搬左出黎之後...
我d脾氣差左...以前好忍得..依家唔忍得..我都會發脾氣..
發覺到...一個人..容忍真係有限度架..
唔可以乜都忍..如果人地係唔岩既...自己就唔應該再啞忍..

上一篇:不同的人生

下一篇:迫近...