2007-02-03 03:02:59盈++

不同的人生

每個人都有自己既感受..
每個人都有自己既性格..
每個人都有自己既生活..
每個人都有自己要行既路..
每個人都有唔同既需要..

一個人...係唔能夠配合身邊所有人既各種需求..
亦唔能夠要身邊所有人配合自己既各種需求..

我o係處理感情事上面比較失敗..對男朋友..對朋友..都係一樣
身邊有好好既男朋友同好好既朋友..
我做唔到將男朋友同朋友放得平衡..
但o係我心目中..兩者都同樣重要..你地知道嘛?
可以的話...能夠體諒我嗎?
有時..我都會好”閔”,好想發脾氣..
但我又可以點做呢?
發男朋友脾氣?發朋友脾氣?定係發屋企人脾氣?
但就算我發完脾氣,結果我一樣唔開心..
因為我發佢地脾氣..令到佢地唔開心..
咁點解我要發佢地脾氣..而又令自己同佢地都唔開心呢?
所以我寧願屈埋自己...笑面迎人..

其實人同人係冇得比較架﹗
俗語有話”人比人,比死人”
細心d諗下..身邊既另一半係咪真係咁差呢?
調返轉頭...其他人可能未必做到你另一半既野..
可能亦有人好羨慕你身邊有個咁好既人照顧你呢﹗
條路...係自己揀的...後悔嗎?
諗下當初點解要揀佢同你一齊行呢條路?
諗下你地為對方付出左幾多..
依家係另一個考驗大家既階段..
事實要點諗..就要睇個人自己喇﹗
一生一世既承諾...係要兩個人去實行的。

上一篇:生活

下一篇: