2008-08-12 12:23:14盈++

迫近...

就到喇﹗
呢排發夢都夢見結婚同BB..
係咪真係日諗夜諗既關係呢?
不過d夢好攪笑..訓醒之後..自己都o係度笑.

唔知點解...我感覺唔到佢有緊張既心情既?
究竟佢有幾重視我地結婚?
好多野都聽到佢講"是旦".."得啦".."就咁"
點解佢會咁既?

朋友...我結婚...我當你地係朋友..我先請你地去飲我呢餐..
但點解你地要俾我覺得..
因為要俾人情或怕見到d唔想見到既人..怕會打交,而唔黎飲..
如果你地係當我朋友...根本唔會去計較任何野..
人情之嘛﹗我又冇話一定要係$500,我覺得呢d係講心架姐..
我只係想我朋友見到我既幸福..我既開心...
d人講得岩..朋友...到結婚果日..就知邊d係真心既朋友..
朋友會冇條件唔計較咁幫你攪好個婚禮..好開心咁黎你個婚禮祝福你..
朋友....多謝你地俾我更加認識你地。

上一篇:

下一篇:憎*