2005-04-14 14:28:05dink

如果””

人地話我好傻”知自己要走都仲要同人一齊””同你一齊呢半年。。真係好開心好開心。。仲有兩個幾月。。我就會返香港。。就算只係得兩個禮拜。。我都覺得值得。。因為可以見倒自己最愛既人!!我唔知我地將來會點””依然一齊過住幸福快樂既生活丫。抑或係各散東西。。大家都唔知。。一切都交比個天定奪!。。記得有個fd同我講,縱使分開,要記住一起走過也不錯。。
呢一句。。我真係好深刻。。
離開左香港呢幾個月。。每一日都掛住你諗住你。傻笑過、喊過、頹廢過。。一路諗返到香港。。我地就可以繼續幸福咁過架啦。。但係究竟得唔得。。都係一個謎。。但係凡事只要信,就一定得!!我知道係!!
愛情係自私既。我一直都想霸住你唔放。。聽倒你同第二個b點點點就呷醋。。我感覺到自己真係好自私。。或者只係因為我太愛你想擁有你而造成架啦。。其實我唔應該咁。。應該令你得到幸福。得到快樂。。而家我暫時未必比倒你。。所以我應該只要見倒你開心就足夠。。愛應該係要比愛既人快樂。。而唔係只係想要擁有佢。。呢個道理我終於明。。因為我真係愛得你太深啦。。嗯嗯!!