2005-01-31 19:23:03dink

藍靈之日誌b

um....因為尋日老公話過日日都會打個電話俾我...
所以由尋日收線開始到今日...都係期待梗架!
所以今日一放學即番屋企b....等老公電話...
大約6點幾倒...老公打尼lu...>3<好開針!
跟住傾左大約十分鐘倒...要收線lu....
好唔捨得..但無法..IDD貴呀!.////而家期待梗聽日個電話!>3<

老公,
今日係你走左既第三日///暫時都未太習慣...但今日都開始識笑...////冇左你0係身邊//真係好唔慣架><好需要你...原來我真係唔係好識照顧自己=.="不過...我會學架!唔想你擔心我嘛!卡....(我等著你回來....我等著你回來!.....)卡....>3<



ps.今日俾條粉人騷擾!好煩呀佢!....><