2006-10-22 00:09:08■巫小小■

擔心→→

差唔多一個星期..

點解要甘狠心唔理我?...真喺甘忙咩?

每日我都以為妳會等我..會畱言俾我,于是我由朝早4點等到下午放學..電話俾人玩到冇電..我寧願冒實俾人捉到嘎危險都去沖電等妳..幾乎一日就用兩夠電(冇辦法..都喺因為我電話入邊<仙劒>98柔情版實在太受歡迎..個個搶住玩~)

知唔知...搵唔到妳我個心有幾難受?

我會擔心妳喺未唔舒服..喺未電腦壞咗..定喺心情唔好..


唉...

上星期日明明好地地...點解隔一日之後可以變化甘大...?

真喺有時會唸..妳耍我啊?..好好耍咩?...

唉...

寶寶E+有女朋友..成日要同個個"老婆仔"傾電話冇時間陪我..

個心幾難過...成日都自己一個...

日日都要對住D情侶~日日都要聽住區地"爛"恩愛甘叫對方"老公~""老婆~"真喺想飛隻拖鞋拍區地.......唉~憤啊!!!!!!!!!!

都唔知攞景定贈興~

班長話...我地班冇咗我真喺水靜河非..
我聽完之後好唔開心囖..意思話我嘈?我知唔喺.但喺~唉,我本來就喺會唸道正常人唸唔到嘎人~我外星人黎ga嘛!!!!..無奈的囖....


唉..點解自己硬喺T落去甘肥...

忽然覺得自己個樣好差...確實~我唔喺一個靚嘎女仔...


我都唔知自己up乜拉...


就甘喇...訓覺去~