2006-10-05 17:07:15■巫小小■

┗┓唸通喇唉..┏┛


啊~喺喇!之前某人俾我封E-mail入邊有好多句sorry..多謝妳用手指打咗甘多隻字俾我~

本身唸住T都無謂~T妳寫嘎野枳會令自己再一次失望姐~有時真喺想問妳,點解妳可以甘懂得去傷害愛妳嘎人~
知道自己自私嘎話..點解唔可以大方D分小小愛俾我?哪怕枳喺妳日記上短短嘎幾隻字?..唉..我又唔喺要妳寫到幾愛我(雖然我知絕對冇可能),如果我hurt到妳..妳話幾憎我都好~我見到都會覺得好開心..起碼都可以令我知道..我喺妳嘎野..
不過,講多妳都凈喺會覺得煩~(喺未想話"點解講極妳都唔明姐?")唔逼妳LU~唸通咗...妳唔中意做嘎事我唯有去適應~適應妳喺一個唔會將女朋友擺喺第一位嘎人,因為妳心目中第一位永遠枳有妳自己...何況,我枳喺一個"掛名"女朋友~

有人話過有時愛一個人喺需要為區退一步,甘樣先可以令到大傢唔會受到束縛~
但喺我唔知原來退哩一步喺甘辛苦~

自問為妳做嘎確實唔多~起碼未試過為妳買簿寫日記,未試過為妳入醫院,未試過為妳剪頭髮,未試過為妳改變自己,未試過為妳同屋企人閙交,未試過為妳同朋友反麵等等~所以我從來唔覺得自己偉大過...

好多野喺相對ga~妳點對人,人地就會點樣對番妳~
或者喺俾我嘎報應喇...

我唔喺憎妳...枳不過個心唸起妳就覺得唔舒服姐~

唉...點都好~我話過唔會再甘輕易放棄,我會守諾言~
但喺到我唔中意妳個時我就真喺一D都唔中意妳喇~
我亦想個一刻永遠都唔會齣現...

如果妳仲中意我嘎話..希望妳會體諒我所做嘎一切..原諒我發小姐脾氣~


真喺未試過同人拍拖要成日求人..唉~

可能我以前真喺太得吋進呎喇~...

甘我喺未應該同以前甘多位仁兄道歉?




唉~我顛喇....





上一篇:我們到底怎么了?

下一篇:擔心→→