2006-08-27 11:52:49■巫小小■

☆近況☆

大傢好啊~~~~我又番黎喇..唉~
真係慚愧...
之前個日記網又刪咗喇...因為始終覺得哩度warm D~譆譆..

高2分咗班...我入咗生物班~
講真,之前知道嘎時候..真係覺得自己就甘玩完ga喇~..因為理科唔係我強項..雖則都唔算好差..不過真係唔想讀囖..又冇朋友係個度~
but...後黎覺得自己真係好倖運可以入到哩個班~雖然好多人認為..我地班D人唔係讀書嘎..但繫我填第三誌願都入咗黎..哩D就叫緣分喇!!!!!~好多人報第一誌願都入唔到ga~..所以就算受幾多氣..我都唔會覺得自己好不倖囖~
我地班可以分兩派~前5排嘎人係"書人派"(我坐第一排)..後麵大部分嘎屬于"狂野派"即唔讀書嘎人囖...前麵嘎人好憎后麵嘎人,后麵嘎人又好T唔起前麵嘎人..唉....話曬一個班..洗唔洗好似做戲甘啊~(簡直成齣<女王之教室>甘啊!)

入咗哩個班...真係好俾心機ga~!因為自己基礎唔好..唯有努力D補番上去囖...
傢姐叫我去考醫生..但繫我想讀心理..唉~不知道!~

每日都番學...真係好攰啊..今個星期仲俾人偸咗支洗麵奶~又唔見咗仟幾蚊嘎繙譯機..又俾人閙喔~好悲啊~

琴日偸懶請假番屋企~其實屋企有急事嘎~...但繫真係好攰,所以想係屋企休息下先番去~

大概都係甘喇~...我以後都仲會繼續寫ga~


up 完~

上一篇:倖福(至yan)

下一篇:‖週圍嘎人‖