2006-09-09 13:47:54■巫小小■

‖週圍嘎人‖

琴日髮現自己發燒,于是請假番屋企訓覺覺~

甘Q喺宿捨樓下見到錶妹,于是坐順風車番黎咯~譆譆...喺架車入邊,真喺好難受~其實我覺得錶妹轉黎君理讀,區第時都肯定冇齣息!區以前喺菘苑中學做"大傢姐",D粗口簡直就經典啊!~區阿媽就成日去玩,自己已經蠢ga啦~仲癡去公司D唔好嘎人個度,妳今年都甘大啦,又唔喺18~20!區阿爸又要顧住個二奶and個仔..哎....區地個個傢..早喺10幾年前已經冇咗啦..

番到屋企門口..我已經連按鍾嘎力都冇曬啦~差D暈咗喺門口,好在媽咪及時開門咋~上到2樓第一件事就喺開電腦!T番PC...點知同我走個日一樣..乜都冇變過..哎~,甘...其實我比個密碼妳..喺未好多餘?
見到大傢姐..區一輪嘴喺度話阿爸閙區"啃老族"喔~唔明咩叫"啃老族"?即自己已經成年齣黎做野,依然番黎叫啊爸啊媽攞錢用個D人咯~..之后阿爸番咗黎又同我講人生道理~又喺度話傢姐個樣唔好個樣唔好..其實我覺得好煩..哎

大約12點,啊文打電話比我...其實我覺得區喺有D野!T完區D日記..區肯定喺中意咗個女仔,我問極區都唔肯講,乜鬼甘神祕姐下?!之后同區chat咗好多野...同區真喺可以無所不談~之后1:30我要打電話比另一個人,所以就冇同區傾啦~

大傢姐齣去玩...玩到4點幾先番..啊媽一直喺大廳度閙區..嘈到我訓唔到,個頭痛到爆炸甘濟!忍唔住沖齣房~:"好啦!區番咗黎就得啦!區甘大個人識唸ga啦!"之后區地冇齣聲,我繼續去訓......


我發現....我講嘎野好語無倫次~

UP 完~

上一篇:☆近況☆

下一篇:滅頂之災?!