2007-03-21 21:31:20JUST.HERMES°

点解?点解要咁




下星期就学农嘞 今日我哋喺度分房
但係事情就係要咁 令我好难做



今日晏昼 当我兴奋咁分房嗰阵
发现 多咗一个 咁问某人 佢就话删A 咁就删佢啰
跟住 选室长 我就话拣B 问过另一个某人
此时此刻 我就成个人跌落谷底咁 竟然畀某人话
唉 当时真係好想喊 好唔开心 不过我要坚强 唔可以咁
跟住我就唔理 继续听课


点解 点解为咗分房就搞到咁
如果真係唔可以10人一间嘅话 我可以退出
如果可以令你哋可以同自己啱嘅人一间房
我自己一个走又有乜问题 我冇所谓
一个人嘅走 换来5个人嘅快乐 咁又何乐而不为呢
我并唔係扮乜伟大 而係我唔想咁烦啊 明唔明啊



经过呢件事 我知道原来我喺你心目中 係咁渺小
就连粒沙都不如 真係心淡



我好多谢文 你好有义气
你係喺班入边 对我最好 最就我嘅女仔
你係我最好嘅同学/朋友