2005-10-26 13:40:16Winky(小詠)

勤力vs.懶惰

唔覺唔覺..我都好耐冇打日記啦.......呢段時間我做過咩野?我都唔記得啦..不過我知道過去左0既一段日子,過得好充實......
唔知幾時,我開始喜歡整野食....最初只限於西式甜品,其後有中西式甜品,依家..咩野都想整.....甜點鹹點都想試整..咩野式都想試....
又唔幾時,我0係一個網度登記左做會員,識左一班住元朗0既網友,仲約過出黎聚會,大家都整左野食出黎分享,交流.....勁開心.....
日子有開心...都會有唔開心......原本打算放大假時(10月)研究下整新食物..但因為迎親戚有事,我呢個"閒人"就係果段時間盡力協助.....陪出陪入....所以一個假期就過去左......
話說回頭.....聽落去...我做左咁多唔同0既野....好似好勤力但其實仍是懶人一名...因為基本上我好多時都有時間打日記.....但總係唔想click入去打野....都皆因一個懶字.......所以我知就算我做野做到我好勤力都好......但我骨子裡都係一個懶人.....呵呵....